Witacz Pomorza Zachodniego

Urząd Marszałkowski
Województwa Zachodniopomorskiego
Gabinet Marszałka
Biuro Promocji

 

Jak będą wyglądały specjalne znaki (potocznie zwane witaczami), które witać będą kierowców przekraczających granice administracyjne Pomorza Zachodniego? Województwo Zachodniopomorskie ponownie ogłosiło konkurs na koncepcję wizualną witacza Województwa Zachodniopomorskiego. Autor najlepszego pomysłu otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. zł.

Konkurs trwa od 27 marca do 30 czerwca 2015 roku, ma charakter otwarty i jednoetapowy. Skierowany jest do wszystkich zainteresowanych osób powyżej 18 roku życia, a w szczególności do grafików i studentów kierunków artystycznych i architektonicznych. Nagroda dla zwycięzcy wynosi 10 000 zł, a nagrodzona koncepcja wizualna zostanie wykorzystana do stworzenia projektu „witacza” Województwa Zachodniopomorskiego.

Celem konkursu jest uzyskanie projektu ciekawego, nowoczesnego obiektu, który służyć będzie za wizytówkę województwa na drogach wjazdowych. Oprócz funkcji informacyjnej, witacz powinien definiować charakter regionu i stanowić charakterystyczny znak kojarzony z regionem. Projekt powinien stylistyką nawiązywać do nowej marki regionu oraz do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego,

Nowy projekt ma uporządkować kwestię oznakowania dróg wjazdowych do województwa oraz stanowić atrakcyjną formę powitania wszystkich wjeżdżających do naszego regionu. 

Projekty mogą być realizowane indywidualnie lub zespołowo. Każdy uczestnik konkursu może złożyć maksymalnie 3 projekty. Decyzje o wyborze podejmie komisja konkursowa.

Szczegóły dotyczące konkursu pod linkiem: www.konkurs-witacza.wzp.pl

Plakat

Konferencja UM 2015.04.24

pdf

CaseWeek- największy cykl warsztatów inżynierskich w Polsce, również w PŁ

Ponad 2000 studentów uczelni technicznych z całej Polski będzie miało okazję wziąć udział w CaseWeeku, największym cyklu warsztatów inżynierskich w naszym kraju. Po raz drugi zawitamy również na Politechnikę Łódzką! Wydarzenie jest w pełni darmowe i dostępne dla zarówno studentów, jak i absolwentów zainteresowanych tematyką poprzez stronę projektu: caseweek.pl. Rejestracja potrwa od 16 do 31 marca.

CaseWeek 2015 to edycja szkoleń organizowanych przez stowarzyszenie IAESTE Polska. Wydarzenie wyróżnia się na tle podobnych projektów, ze względu na bezpośrednią, niewymuszoną interakcję między studentami, a specjalistami z branży. - Bierzemy powtórnie udział w CaseWeeku, bo to jeden z tych projektów, w których przyszli inżynierowie mogą poznać specyfikę pracy w naszej firmie, a my przypomnieć sobie czas, gdy byliśmy studentami. Elastyczna forma warsztatów pozwala na weryfikację wzajemnych oczekiwań w atmosferze wspólnej pracy, a przy okazji wszyscy mogą się trochę rozerwać – wypowiada się Pan Bogumił Haponiuk, przedstawiciel firmy Siemens.

Dzięki CaseWeekowi studenci kierunków inżynierskich mają szansę na bezpośredni kontakt z zagadnieniami, z którymi będą musieli zmierzyć się w przyszłej pracy. Projekt pomaga uzupełnić wiedzę techniczną o praktyczne doświadczenia. - Wdrażając formułę case study, czyli studium przypadku, stawiamy na zastosowanie zdobytej na studiach wiedzy w rozwiązywaniu rzeczywistych problemów, z którymi spotykają się pracownicy danej firmy. W ten sposób angażujemy studentów w poznawanie specyfiki danej branży i odkrywanie własnej ścieżki zawodowej – opowiada Aneta Tymińska, studentka Politechniki Warszawskiej, tegoroczny Koordynator ds. Kontaktu z Firmami.

Warsztaty odbędą się na przestrzeni trzech tygodni, pomiędzy 13 a 30 kwietnia. Uczestnictwo w nich jest całkowicie darmowe, ale liczba miejsc jest ograniczona. Selekcja odbywa się na podstawie wytycznych firmy przeprowadzającej dane szkolenie. Aby wziąć udział w CaseWeeku, wystarczy wypełnić formularz na stronie internetowej caseweek.pl pomiędzy 16 a 31 marca.

Akademickie Targi Pracy 2015

Akademickie Targi Pracy 2015

21 kwietnia 2015 roku odbędzie się kolejna jubileuszowa edycja Akademickich Targów Pracy. Firmy z całego kraju zawitają do Łodzi w poszukiwaniu wykwalifikowanej kadry pracowniczej wśród studentów i absolwentów łódzkich uczelni.

Wydarzenie to, z każdym rokiem zyskuje coraz wyższą rangę. Poprzednie edycje Akademickich Targów Pracy cieszyły się tak ogromnym uznaniem zarówno ze strony firm będących wystawcami, jak i również ze strony samych studentów co sprawiło,  że stały się one największą tego typu imprezą w Polsce.

Na udziale w Akademickich Targach Pracy zyskują studenci, którzy mają okazję nawiązać bezpośredni kontakt z pracodawcami oraz zapoznać się z aktualnymi ofertami pracy, stażu i praktyk.

Dodatkowo w dniu targów organizatorzy umożliwiają udział wszystkim zainteresowanym w bezpłatnych szkoleniach i warsztatach prowadzonych przez firmy będące wystawcami. Są one niepowtarzalną okazją do rozwoju kompetencji miękkich i zawodowych.

Rozwijaj się z nami! – www.atp.lodz.pl

Organizatorzy: Politechnika Łódzka, Urząd Miasta Łodzi, Fundacja dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Board of EuropeanStudents of Technology Łódź, Biuro Karier Politechniki Łódzkiej, Erasmus Student Network – EuropeanYouth Exchange Łódź oraz Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience”

Właścicielem obiektu, w którym odbywaj się targi oraz partnerem ATP jest Expo-Łódź Sp. z o.o.

Sponsor główny:GFT Poland Sp. z o.o.

Sponsorzy:ABB, Accenture, AMG.net, Barry Callebaut, Ericpol, FABRITY K2, Procter & Gamble, Transition Technologies S.A.

Patroni honorowi:Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego - prof. dr hab. Lena Kolarska-Bobińska, Minister Pracy i Polityki Społecznej – Władysław Kosiniak-Kamysz, Wojewoda Łódzki - Jolanta Chełmińska, Marszałek Województwa Łódzkiego – Witold Stępień, Prezydent Miasta Łodzi - Hanna Zdanowska, Rektor Politechniki Łódzkiej - prof. dr hab. inż. Stanisław Bielecki, Rektor Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - prof. dr hab. n. med. Paweł Górski, Okręgowa Izba Lekarska w Łodzi,

Patroni medialni:Biotechnologia.pl, dlaStudenta.pl, eurostudent.pl, infoPraca, Jobs.pl, kariera.com.pl,  Praca.pl, Pracuj.pl, Radio ESKA, Radio Żak.

X Edycja Akademickich Targów Pracy

Po dziesiąte - Rozwijaj się z ATP

 

IAESTE WAR 2015

 

Uwaga Studencie!

Wraz z początkiem wiosny oraz rozpoczęciem kolejnego semestru nadchodzą nowe, niepowtarzalne możliwości!

Chcesz świetnie spędzić wolny czas, rozwijając maksymalnie swoje zdolności? Realizować swoje pomysły w nowym środowisku? Rozwinąć umiejętności pracy w zespole dobrze się przy tym bawiąc? Zdobyć umiejętności miękkie? Przeżyć niesamowite wakacje? Marzysz o wyjeździe na zagraniczne praktyki i poznaniu nowych ludzi z całego świata? Tworzeniu ciekawych projektów? Organizowaniu szkoleń, warsztatów, wyjazdów, imprez? Nabyciu umiejętności w kontaktach z firmami czy Uczelnią?

Z nami to wszystko jest na wyciągnięcie ręki!

Kim jesteśmy? IAESTE – The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience, naszym głównym celem jest umożliwianie studentom uczelni technicznych zdobywanie naukowych i zawodowych doświadczeń poza granicami kraju. Działamy od ponad 65 lat w 87 krajach na 6 kontynentach. IAESTE to nie tylko praktyki, co roku organizujemy warsztaty Case Week pozwalające studentom zapoznać się z pracodawcą na ich uczelni, wirtualne targi pracy Online Career Fair, Central European Convention – konferencje, podczas której dzielimy się doświadczeniami i planami na przyszłość z członkami Komitetów z Europy Środkowej i wiele, wiele więcej.

Nie czekaj, nie zwlekaj i zarejestruj się już dziś: www.iaeste.pl/rekrutacja/

Chcesz wiedzieć więcej?

Polub nasz profil na Facebooku https://www.facebook.com/iaeste.tul, dołącz do wydarzenia https://www.facebook.com/events/1537875616478121  i bądź na bieżąco!

IAESTE- bo same studia to za mało! 

 

 

Copyright © Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska

Ten serwis używa plików cookies. Niektóre z plików cookie są niezbędne do prawidłowego działania tego serwisu i już mogły zostać zapisane w folderze przeglądarki. Mogą Państwo je zablokować lub usunąć, jednak część witryny może przestać działać prawidłowo. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj Politykę plików cookies.

Akceptuję pliki cookies.