Rzecznik Praw Studenta PŁ

Studenci PŁ mogą uzyskać pomoc Rzecznika Praw Studenta w rozwiązywaniu indywidualnych i grupowych problemów związanych ze studiami, w szczególności w sytuacjach naruszeń ich praw. Rzecznik przestrzega zasady poufności, bezstronności i neutralności oraz ochrony interesów osoby zgłaszającej problem i pozostałych osób powiązanych z problemem.

Do Rzecznika można kierować zgłoszenia m.in. w sprawach dotyczących:

  • konfliktów studentów z prowadzącymi zajęcia i promotorami prac dyplomowych,
  • konfliktów studentów z pracownikami administracji,
  • problemów związanych z organizacją zajęć, z zaliczeniami i egzaminami,
  • problemów dyplomantów w przebiegu dyplomowania,
  • problemów związanych z decyzjami dot. przebiegu studiów – powtarzania zajęć, skreślenia ze studiów, urlopów, praktyk itp.,
  • innych spraw z zakresu objętego Regulaminu studiów,
  • problemów z korzystaniem przez studenta z pomocy materialnej i zakwaterowania na Osiedlu Akademickim PŁ,
  • naruszeń dyscyplinarnych,
  • wystąpienia nadużyć psychicznych, których ofiarą jest student,
  • rozwiązywania sporów pomiędzy studentami.

Zgłoszenie problemu na ustalonym formularzu można przesłać do Rzecznika drogą elektroniczną z adresu uczelnianego systemu poczty elektronicznej na adres e-mail Rzecznika: ombud@adm.p.lodz.pl lub złożyć osobiście w biurze Rzecznika w uzgodnionym telefonicznie lub e-mailowo terminie:

Rzecznik Praw Studenta PŁ

dr inż. Bogdan Żółtowski

ul. Wólczańska 217/221, 93-005 Łódź

budynek Instytutu Fizyki, B14, III piętro, pokój  3.12

telefon +48 602 571 371; +48 42 631 36 64

Zgłoszenia spraw osobowych Rzecznik przyjmuje wyłącznie w formie pisemnej. Rzecznik nie przyjmuje anonimowych zgłoszeń problemów, w szczególności zgłoszeń dotyczących konkretnych osób. 

Więcej informacji o działaniach Rzecznika można uzyskać tutaj, gdzie udostępniono do pobrania formularz zgłoszenia sprawy wraz z klauzulą informacyjną RODO. 

 

 

Strona dziala - zabbix